Blog
Dofinansowanie z Unii na aplikacje cyfrowe – co musisz wiedzieć
Dofinansowanie z Unii Europejskiej na aplikacje cyfrowe przyznawane jest na projekty informatyczne identyfikowane jako prace B+R, czyli badawczo-rozwojowe. W celu uzyskania dotacji przedsiębiorca musi w pierwszej kolejności zaprowadzić rozróżnienie między badaniami...
Gdzie składać wnioski o dotacje unijne na rozwój firmy produkcyjnej z sektora MŚP
O dotacje unijne na rozwój firmy produkcyjnej mogą ubiegać się mikro oraz mali i średni przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą z siedzibą zarejestrowaną na terytorium Polski. Środki finansowe sprzyjające rozwojowi i umożliwiające rozpoczęcie...
Ścieżka SMART i dotacje do 80% na innowacyjne rozwiązania
Celem działania jest rozwijanie i wzmacnianie zdolności badawczych i innowacyjnych przedsiębiorstw poprzez realizację prac B+R, wdrożenie innowacji, w powiązaniu z dostosowaniem działalności przedsiębiorstw do wyzwań wskazanych w Europejskim Zielonym Ładzie oraz...
Kredyt technologiczny i dotacja bezzwrotna do inwestycji technologicznych dla firm z sektora MŚP
Premia w formie dotacji bezzwrotnej do zaciągniętego kredytu bankowego Co można sfinansować w ramach działania? Zakup nieruchomości niezabudowanej lub zabudowanej (do 10%) Zakup robót i materiałów budowlanych w celu budowy lub rozbudowy budynków, budowli lub ich...
Kredyt ekologiczny i dotacja bezzwrotna do efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych w firmach
Wysokość alokacji UE (EUR): 459 900 000,00 Cel działania: Wpieranie przedsiębiorstw w transformacji zwiększającej ich efektywność energetyczną poprzez modernizację infrastruktury, w tym również poprzez inwestycje w nowe lub ulepszone produkty lub procesy. Wsparcie...
Umowa o dofinansowanie unijne – procedury i niezbędne dokumenty
Dzięki dofinansowaniom unijnym istniejące przedsiębiorstwa mogą pozyskać fundusze na rozwój ich potencjału i poprawę konkurencyjności. Z kolei biznesy, które dopiero wchodzą na rynek, są w stanie szybko rozwinąć swoją działalność i zbudować rozpoznawalność marki. By...